Shop Mobile More Submit  Join Login
Hunter x Hunter - Kite's eyes by Andy-chanWantToDraw Hunter x Hunter - Kite's eyes by Andy-chanWantToDraw
Hi guys, I'm sorry for post after many years~ But! You guys asked me to do Kite and here!
I hope you enjoy~

P.s: I had some problems with my family, 'cause my uncle was hospitalized after the removal of a cancer and unfortunately he did not resist, but we are all quiet now because he's in a better place now!
Add a Comment:
 
:iconandy-chanwanttodraw:
Andy-chanWantToDraw Featured By Owner Jul 29, 2017  Hobbyist Digital Artist
Reply
:iconsatrox13:
satrox13 Featured By Owner Edited Oct 13, 2016  Hobbyist General Artist
aw man you just reminded me of kite.... onion sad But yes ! happy to see kite expressions, even through kite is quite a expressionless character.  bet you have fun with him/her  expression;)

Your uncle is a strong person to go through all that,  I wished you and your family well wishes and praying for your uncle in the after life.
Reply
:iconandy-chanwanttodraw:
Andy-chanWantToDraw Featured By Owner Oct 14, 2016  Hobbyist Digital Artist
Hehe~ He has some expressions, but not in the eyes! xD

Well... He's fought until the end. And, thanks for read this, you're a nice person! ^^ I'm so glad to have friends like you!
Reply
:iconsatrox13:
satrox13 Featured By Owner Edited Oct 18, 2016  Hobbyist General Artist
haha that is true!! speaking of which, if you're interested i could sent you a link to hisoka's past spinoff that another writer did.  it an author who wrote tokyo ghoul. and also the fact is i wished he done one for kite as well haha

Jyushimatsu Shy Icon  haha well i'm  here to  console anyone who needs it, especially lost ones. As long your uncle is being care for and had a good left, he is never more happy. he, you and your family had done yours' guys parts. so all we have to do is pray for him.:) and that he is in a better place.
Reply
:iconandy-chanwanttodraw:
Andy-chanWantToDraw Featured By Owner Oct 19, 2016  Hobbyist Digital Artist
Wow! I really want to see Hisoka's past~ And about the Bubble Gum! xD

Miuna Crying Icon Oh...I don't have words to express what I'm feeling now! xD
But, I'm really happy to read this! Yuuta Togashi (Shy Blush) [V1]  So... Thank you so much~
Reply
:iconsatrox13:
satrox13 Featured By Owner Oct 20, 2016  Hobbyist General Artist
here ya go!
readms.com/r/one_shot/Hisoka%2…

hey it okay, just remember he is always there with you despite of him not being here presently.  but yeh you're utmost welcome happy to give some comfort;)
Reply
:iconandy-chanwanttodraw:
Andy-chanWantToDraw Featured By Owner Oct 20, 2016  Hobbyist Digital Artist
Woooow!!~ I really liked so much!!! Bungee Gum in the bathroom~ xD Thank youuuu!!

Oh yeah! You right! :D
Reply
:iconsatrox13:
satrox13 Featured By Owner Oct 25, 2016  Hobbyist General Artist
hey no problem;) hope it will turn into a anime thou 
Reply
:iconandy-chanwanttodraw:
Andy-chanWantToDraw Featured By Owner Oct 26, 2016  Hobbyist Digital Artist
:D 

Me too~ the anime version is so precious ever!
Reply
(1 Reply)
:iconandy-chanwanttodraw:
Andy-chanWantToDraw Featured By Owner Oct 12, 2016  Hobbyist Digital Artist
Killua is losing to Hisoka~ xD Omg...
Reply
:iconsatrox13:
satrox13 Featured By Owner Oct 13, 2016  Hobbyist General Artist
are you talking about the manga? oh man i still need to read it!!! losing track now haha
Reply
:iconandy-chanwanttodraw:
Andy-chanWantToDraw Featured By Owner Oct 14, 2016  Hobbyist Digital Artist
Haha! Sorry! It's not about the manga, it's because the views! xD 
Reply
:iconsatrox13:
satrox13 Featured By Owner Edited Oct 18, 2016  Hobbyist General Artist
oh okay haha kite is pretty awesome, and people top favorite.

well last time i left off is hisoka going against chrollo that was a months ago :O
Reply
:iconandy-chanwanttodraw:
Andy-chanWantToDraw Featured By Owner Oct 19, 2016  Hobbyist Digital Artist
Hehe~ I laught so much when Hisoka's wanted to fight with Chrollo~ in the anime! Omg, Hisoka's face is very funny!!! xD
Reply
:iconsatrox13:
satrox13 Featured By Owner Oct 20, 2016  Hobbyist General Artist
ohh yeh that expression is something I will never forget since we might never get to see that  expression ever! 
Reply
:iconandy-chanwanttodraw:
Andy-chanWantToDraw Featured By Owner Oct 20, 2016  Hobbyist Digital Artist
Ooooh yeeeeah!!~ Best scene ever!!! xD
 
Spit Laugh (me)
Reply
:iconsatrox13:
satrox13 Featured By Owner Oct 25, 2016  Hobbyist General Artist
we gonna need more of that haha
Reply
(1 Reply)
:iconandy-chanwanttodraw:
Andy-chanWantToDraw Featured By Owner Edited Oct 12, 2016  Hobbyist Digital Artist
Wanna see Gon's Eyes?? Here --> fav.me/d9umwwr
Killua Here! --> fav.me/d9uwabs
Kurapika Here! --> fav.me/d9vduv2
Leorio's Here! --> fav.me/d9y0gjr
Biske Here! --> andy-chanwanttodraw.deviantart…

Hisoka's Here!  --> fav.me/d9yn4t2
Illumi Here! --> fav.me/d9uwabs
Chrollo Here --> andy-chanwanttodraw.deviantart…
Reply
:iconisellahowler:
IsellaHowler Featured By Owner Oct 12, 2016  Hobbyist Artisan Crafter
Ooh, yay! XD Do Netero next! :D

Aw, well at least he's in a better place...
Reply
:iconandy-chanwanttodraw:
Andy-chanWantToDraw Featured By Owner Oct 12, 2016  Hobbyist Digital Artist
OoooooOookaaAaaay~!!!

Rest in peace Netero... Stay in our hearts!
Reply
:iconisellahowler:
IsellaHowler Featured By Owner Oct 12, 2016  Hobbyist Artisan Crafter
Yup. T^T
Reply
:iconandy-chanwanttodraw:
Andy-chanWantToDraw Featured By Owner Oct 12, 2016  Hobbyist Digital Artist
hug (Hugs)
Reply
:iconisellahowler:
IsellaHowler Featured By Owner Oct 12, 2016  Hobbyist Artisan Crafter
[HxHEmoticon 068] 
Reply
:iconandy-chanwanttodraw:
Andy-chanWantToDraw Featured By Owner Oct 14, 2016  Hobbyist Digital Artist
Leorio(me)... xD
Reply
:iconisellahowler:
IsellaHowler Featured By Owner Oct 14, 2016  Hobbyist Artisan Crafter
^^
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
October 12, 2016
Image Size
1.1 MB
Resolution
2000×1400
Link
Thumb

Stats

Views
2,065 (5 today)
Favourites
28 (who?)
Comments
29
Downloads
16

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License.
×